Verejná diskusia na internetovej stránke www.martina2014.sk slúži na výmenu názorov, postrehov a podpory na vecné problémy občanov a obce.

Každý používateľ pred pridaním príspevku súhlasí s nasledujúcimi pravidlami: 
1.Za obsah diskusných príspevkov zodpovedá ich autor. Prevádzkovateľ však diskusiu monitoruje a vyhradzuje si právo nevhodné príspevky mazať. 
2.Príspevky nesmú obsahovať vulgarizmy.  
3.Príspevky nesmú obsahovať samoúčelné reklamné informácie. 
4.Príspevky nesmú obhajovať alebo podnecovať násilie, fanatizmus, rasizmus, nenávisť ku konkrétnym ľuďom.

 

Diskusia

  • Dátum: 09.01.2015 Vložil: Fatamorgána

    Titulok: Novoročné želanie

    - Nech sa naši čelní predstavitelia mesta správajú čestne, to znamená, že sa zdržia takého správania a konania, ktoré by pri výkone funkcie priamo alebo nepriamo uprednostnilo ich súkromný záujem , záujem ich príbuzných, iných jednotlivcov alebo skupín jednotlivcov, právnických osôb s cieľom získať priamy alebo nepriamy profit.
    - Nech rešpektujú právomoci ostatných volených predstaviteľov.
    - Nech rozhodne odmietajú intrigy.
    - Nech na verejnosti a na zasadnutí mestského zastupiteľstva vystupujú kultivovane a so znalosťou vecí voleného predstaviteľa.
    -Nech pracujú na svojom charaktere tak, aby vo všetkých svojich súkromných a verejných vzťahoch a vystupovaniach boli dôveryhodní, slušní, spravodliví, tolerantní, objektívni, zásadoví a rešpektovaní.
    … je to len želanie, hoci mal by to byť samozrejme stanovený morálny profil.

    Odpovedať

  • Dátum: 02.01.2015 Vložil: Mária

    Titulok: Priateľstvo

    3. časť MZ. Nebudem moralizovať, Vynášať súdy, na to sú tu iní špecialisti. Len si pomôžem slovami z Biblie, čo stoja za zamyslenie. Múdry pochopí. niekto zosmiešni.
    Niekto je priateľom za vhodného času, ale neostane ním, keď príde súženie. Iný priateľ sa zvrhne v nepriateľa a zasa iný je takým priateľom, čo odhaľuje nenávisť, zvadu a pohanu. Niektorý priateľ je ti až účastníkom stola, a predsa nevytrvá pri tebe, keď príde núdza. Priateľ nikdy nerozsieva správy proti svojmu bratovi.
    Ak si predsa len počul neprajné slovo proti blížnemu, nech umrie v tebe! Ver mi, neroztrhne ťa, lebo kto vyzradí priateľovo tajomstvo, stráca dôveru a nenájde viac priateľa po svojej vôli. Miluj priateľa a verne sa ho drž! Ak zradíš jeho tajomstvá, už za ním ani nechoď! Aký je totiž ten, kto sa zbaví priateľa, taký je aj ten, kto zničí priateľstvo so svojím blížnym. Takú ranu nemožno zaviazať, ktorú zraní zlostné slovo.
    Svojmu blížnemu sa nestávaj z priateľa nepriateľom! Opovrhnutia a potupenia sa dostane každému, kto je závistlivý hriešnik a má dvojaký jazyk-
    V roku 2015 vám želám skutočných priateľov- nie veľa, ale takých čo nezradia a popremýšľajme, či niekedy nie je mlčanie nad zlato.

    Odpovedať

  • Dátum: 24.12.2014 Vložil: Jožo Kuvik

    Titulok: Všetko naj....

    Milí priatelia, priaznivci diskusnej stránky a aj vy všetci, ktorí tu len nakuknete na chvíľočku, prajem vám nech sú pre vás vianočné sviatky príjemným zastavením, aby ste načerpali veľa radosti do života a silu prekonať všetky prekážky, ktoré Vám nastávajúci rok prinesie do cesty. Prajem vám krásne a pokojné Vianočné sviatky v kruhu vašich najbližších a dúfam, že všetci, ktorí sa do diskusie zapojíme budeme kritický ale tolerantní k názoru iných. Kritizujme ale neurážajme sa navzájom, veď život je o niečom inom.

    Odpovedať

  • Dátum: 19.12.2014 Vložil: Maťko

    Titulok: zastupiteľstvo

    po zhliadnutí záznamu mi pri voľbách radšej ruky mohli odpadnúť ako som krúžkoval všetky ženy do zastupiteľstva. Hambím sa za vás dámy. Mám pocit, že vám ide o funkcie a čo z toho môže kvapnúť. Takúto prácu som si od vás nepredstavoval a to je iba začiatok.

    Odpovedať

  • Dátum: 19.12.2014 Vložil: Maťko či Kubko

    Titulok: Re:zastupiteľstvo

    Keby neboli alebo sa neblížili sviatky pokoja a vzájomnej úcty, tak by som povedal, že sa ti to malo stáť, lebo by si už nikdy takú hlúposť nenapísal, ale to ti neprajem. Čo si chcel povedať svojim príspevkom, že tie ženy nemali pravdu, neboli zvolené ako ostatní poslanci a teda mali mať aj rovnaké práva ako vybraná elita naklonená vedeniu mesta. Videl si ako primátor mal všetko pripravené, ani neprečítal návrh na jednotlivých predsedov, nenechal sa vyjadriť poslancom, či nemajú iné návrhy, ale povedal meno a hneď dával hlasovať. Keď podal návrh p. Jánošík, tak to nebral do úvahy a nedal o návrhu hlasovať, čím porušil všetko čo mohol. Ja na mieste poslancov by som dal sťažnosť na prokuratúru na neplatnosť a neregulérnosť MZ . Tak ako tam bolo prečítané, ak nedá o procedurálnom návrhu hlasovať, nemá právo viesť ďalej zasadnutie. A že boli opoziční poslanci odstavení na slepú koľaj, to ti nevadí. Nemyslíš, že mali a aj bojovali za svoje práva? Nielen ty, (ak vôbec) si im dal hlas , aj my ostatní. Ja ich snahu schvaľujem a budem podporovať. Arogancia moci ešte nikomu nič dobre nepriniesla.

    Odpovedať

  • Dátum: 19.12.2014 Vložil: Maťko

    Titulok: Re:Re:zastupiteľstvo

    no hodinu sa hádať o tom, kto v akej komisii bude a prečo nie je v tej alebo onej nepovažujem za prínos pre občanov. Máme na to iný názor, ja som si pozrel záznam a hanbil som sa aj za nich. Pri nich mi to pripadalo, že hlavným cieľom je byť v komisii predsedom alebo byť v rade. Žiadne riešenie na rozvoj mesta ako sľubovali. Pre mňa - sklamanie.

    Odpovedať

  • Dátum: 20.12.2014 Vložil: re: Maťko

    Titulok: Videozáznam 1. časť

    Ženám o fin. kvapky z funkcii určite nešlo. Nemajú to za potreby. Mne sa páčilo, že zamiešali pripravený scénar, ktorý by bol fackou demokracie, ak v Poltári nejaká ešte existuje. Hovorili len svoje pripomienky a námietky a nekývali gazdovi na všetko hlavou ako Fodorove osly. Máš moc- máš pravdu? Takto to má fungovať? Som rád, že sa niektorí poslanci s týmto nechceli zmieriť. Len tieto šarvátky mohli mať za sebou, keby sa boli všetci stretli a ako sa patrí vtedy zvadili, nemuseli sa na zastupiteľstve handrkovať ako na jarmoku.
    V rade a komisiách sa melie múka a prijímajú odporúčania pre zastupiteľstvá, preto je to dôležité. Riešenie na rozvoj mesta ako píšeš Maťko nebolo bodom programu, ktorý pripravili Paľkovia, To ešte len príde. Pre mňa tiež sklamanie, ale presne z opačného dôvodu. Čo takto poslancov spájať a nie vrážať medzi nich kliny?

    Odpovedať

  • Dátum: 20.12.2014 Vložil: Anička Jurkovičová

    Titulok: Re:Re:Re:zastupiteľstvo

    Tak takto Maťko, hoci lepšie ti pristane meno Palko, Miško, Ľubko lebo Julko. Komisie majú radiť poslancom, preto tam môže byť každý poslanec. Nie iba primátorovi favoriti. To je vlastný gól, keď ekonomickej predsedá žandár, školskej zverolekár, bytovej a stavebnej hasiči. Súhlasím, to nie je prínos pre ľudí. Zvyšok poslancov mal pekne pánovi primátorovi zaďakovať, zdvihnúť plat o percentíčka, preplatiť dovolenku a porúčať sa? Tak si si to predstavoval? To by bol rozvoj mesta? A možno medzi poslancami, Maťko môj aj sedíš. Alebo rovno za vrchstolom? :) Skrytý za nickom ... ako voš pod chrastou.

    Odpovedať

  • Dátum: 21.12.2014 Vložil: anicka

    Titulok: Re:Re:Re:Re:zastupiteľstvo

    Anicka Jurkovicova, prva ochotnicka divadelnicka na Slovensku. Uz vieme odkial vietor fuka Martinka :)

    Odpovedať

  • Dátum: 21.12.2014 Vložil: Afrodita

    Titulok: Re:zastupiteľstvo

    Maťko, si ozajstný džentlmen. Tvoje slová o tom svedčia. Myslím, že ruky ti neodpadnú, pretože ani jednej z poslankýň si meno nezakrúžkoval. Hanbiť sa môžeš iba sám za seba a za spôsoby, ktorými sa správaš k ženám. Funkcie a kvapkanie z nich si rozdelili páni, ale pre teba je to zbytočná informácia. Všetko najlepšie k Vianociam, veľa zdravého rozumu ti želám.

    Odpovedať

  • Dátum: 21.12.2014 Vložil: Maťko

    Titulok: Re:Re:zastupiteľstvo

    No by si sa velmi cudovala , ale volil, co si teraz myslim, ze to nebol velmi dobry napad. Chcel som vediet ako sa kto bude spravat a o styri roky ho aj budem volit. Ci to bude Brisudova, Kamas alebo kto. No hodinu sa hadat kto bude predsedom a preco ja nie som, ak to vas bavilo, ale mna nie. Cakal som nieco viac. Skoda, ale pre mna nie.

    Odpovedať

  • Dátum: 21.12.2014 Vložil: Jano

    Titulok: Re:Re:Re:zastupiteľstvo

    Keď ťa to nebavilo, načo si to pozeral? Aj ty si zabil zbytočne hodinu a ďalšiu vyjadrovaním svojho sklamania. Povedal si si názor, máš na neho právo, len treba vidieť veci v širších súvislostiach. A za tie slovenské skvosty , čo vypúšťal z úst najvyšší si sa nehanbil? Každý máme inú optiku na ľudí i situácie.

    Odpovedať

  • Dátum: 21.12.2014 Vložil: Maťko

    Titulok: Re:Re:Re:Re:zastupiteľstvo

    No naopak som nevolil p. Racka, ale na zastupitelstve sa mi celkom pozdaval. Ludia menia nazory, mozno o styri roky budem za primatorku volit aj Martinku Brisudovu ak zacne nieco pozitivne robit.

    Odpovedať

  • Dátum: 21.12.2014 Vložil: Jano

    Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:zastupiteľstvo

    Ja som Zdena volil, ale mne sa zdal na MZ učičíkaný ako nakojený novorodenec. Poznám ho, vie vravieť a aj múdro, ale tu asi múdrosti nebolo treba, len ruky dvíhať. MB by teba nepresvedčila, ani keby jej anjelské krídla vyrašili. Ty kopeš inú ligu. Kandiduj ty, uvidíme akú budeš mať podporu a ako sa ti budú dobre čítať takéto komentáre.

    Odpovedať

  • Dátum: 21.12.2014 Vložil: Maťko

    Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:Re:zastupiteľstvo

    No Janko, s tymi komentarmi treba aj pocitat. Preco si myslis, ze ked niekto je ZA je to zle a ked je PROTI je to dobre. Nechaj to na ludi, s ktorymi som sa rozpraval a videli zaznam, su takisto z dievcat sklamani. Nechajme ich pracovat 4 roky a uvidime. A za Brisudovu si trochu vedla, pri mne ma sancu stale.

    Odpovedať

  • Dátum: 21.12.2014 Vložil: Jano

    Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:zastupiteľstvo

    Vôbec si nemyslím, že kto je za, je zle a naopak. Uznávam názory aj chlapov, Sú to kamaráti a vážim si ich prácu v profesijnej aj záujmovej oblasti. Nemám väčšie výhrady ani k jednému poslancovi. Len mi dvaja sa asi nerozprávame s tými istými ľuďmi. Máš pravdu, nechajme ich pracovať, veď toto bolo len zahrievacie kolo. Majú toho pred sebou ešte veľa. Vari sa nebudeme v diskusiách naťahovať viac, ako poslanci na zasadnuti :-) Pokojné sviatky.

    Odpovedať

  • Dátum: 21.12.2014 Vložil: Maťko

    Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:zastupiteľstvo

    No ako pekne sme si porozumeli. Koniec koncov rozdielne nazory hybu svetom. Len aby neboli negativne. Vzdy si myslim, ze treba hladat nejaky kompromis a nie byt v zasade proti. Aj tebe prijemne sviatky.

    Odpovedať

  • Dátum: 17.12.2014 Vložil: dti

    Titulok:

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: volic z novej ulice

    Titulok: vydržať

    Badám že sa tu premnožili hady, ktoré sa navážajú do dvoch poslancov Brisudovej a Skypalu iba preto, že hlasovali za plat primátora bez odmeny. Obom som dal hlas. Držte sa! Poltár je mesto kde je každá koruna dobrá a tie z odmeny môžu na vianoce pomôcť ľuďom ktorým sa o odmenách môže iba snívať. Mozu pomocť dobrej veci a nie omastiť niekomu vrecká.

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: niektorí dopriali vianočnô

    Titulok: Re:vydržať

    Boli aj taký poslanci čo hneď vedeli že primátorovi načim pridať, prečo asi pán poslannec Sitor, Balogh, Albert a ďalší ... čo zato?

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: HK

    Titulok: Re:Re:vydržať

    Kde je zverejnená zápisnica zo zastupiteľstva, kto ako hlasoval?

    Odpovedať

  • Dátum: 11.12.2014 Vložil: ?

    Titulok: Re:Re:vydržať

    Prečo mi zmazal niekto príspevok? Nebol tam žiadny útok na nikoho, či nechávate iba tie, čo vám vyhovujú? Je to tak trochu zavádzajúce. Napísal som iba to, že Rončákovi navrhla pani Klembasová odmeny vyššie ako mal súčastný primátor a nazvala to akože motivačnô. Veď si to každý môže pozrieť na videozázname. Jednému dáme, lebo je z nášho tábora a druhému neschválime a vystavíme kritike, lebo je z druhého. Máte plnú hubu o tom ako by sa nemali robiť rozdiely, ale toto je ukážkový príklad toho, že rozdiely ste robili a robíte práve VY.

    Odpovedať

  • Dátum: 13.12.2014 Vložil: Mária

    Titulok: ? pre ?

    Prosím ťa, buď taký dobrý/á ,daj mi link na to "motivačnô" od Klembasovej, neviem ho nikde nájsť a to som sa na tých videozáznamoch motala dosť dlho. Našla som však návrh na zvýšenie platu, ktorý dal MUDr. Baník, tohto roku a s prekvapením som zistila , že zaň zahlasovala, aj spomínaná pani. Čiže" motivačnô" dopriala a dostalo sa aj druhému Paľkovi (G).
    Ja súčasnému primátorovi nezávidím, niet mu totiž čo. Ten plat by mi nestál za to, aby som bola terčom každého , kto si zmyslí. Na druhej strane však, začal nové volebné obdobie , s novými poslancami a novými názormi, prikláňam sa k ich rozhodnutiu, schváliť mu na začiatok zákonom stanovený plat. Myslím, že k platu sa poslanci vrátia a ak bude mesto dobre hospodáriť a verím že Paľo ich opäť svojimi aktivitami presvedčí, pridajú mu. Možno máš pravdu že niektorí ľudia závidia a nedoprajú, ale na druhej strane, si uznajme že niekto musí z mesačného primátorského príjmu prežiť polroka - a to je už bieda nielen tohto mesta, ale aj štátu. Nemôžme všetci sadnúť za kamión, či odísť opatrovať, komu by potom primátoroval, čo by toto bolo za mŕtve mesto? Rozdiely , či už finančné, alebo názorové boli i budú. Tie finančné nevieme zmeniť, dovoľme ľuďom ponechať si aspoň vlastný názor.

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: tiez volic

    Titulok: Re:vydržať

    Plne suhlasim, mnoho poltarcanov nema ani taky plat co chcel on v tejto tazkej dobe na odmeny a zaujimalo by ma tiez aky plat maju dalsi "top" zamestnanci MU. Treba zastavit bezhlave minanie verejnych financii a verim, ze si da na to Janko pozor co dokazal aj na prvom MZ ked si povedal svoj nazor a bezhlavo nedvihal na vsetko ruku. Tymto nechcem povedat, ze ma za kazdu cenu hlasovat proti, urcite dobry navrh ci projekt treba podporit. Mas moju doveru ako aj Brisudova, Talanova ci Tocikova a verim, ze aj nadalej budete hlasovat rozumne a svedomito, ale hlavne v prospech nas obcanov tohto mesta.

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: Maros

    Titulok: Re:Re:vydržať

    presne tak ako napisal prispievatel vyssie, kritizuje sa nieco, co bezne mali ako Korso, tak aj Roncak, len pri Gavalcovi to zopar ludom lezi poriadne hlboko v zaludku. Berte vyhru ako fakt, pokuste sa byt aspon trochu objektivny a konecne pracovat na rozvoji mesta spolocne. Zavist a nenavist na 4 roky odlozte. Uvidite, ze budete mat spokojnejsi zivot.

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: tiez volic

    Titulok: Re:Re:Re:vydržať

    Ti mali aspon oci a nezamestnali si po uradoch celu svoju rodinu a nezatahuj sem tych co sa uz nevedia branit

    Odpovedať

  • Dátum: 11.12.2014 Vložil: Výhra nie je o odmene ale o robote v prospech ludí

    Titulok: Re:Re:Re:vydržať

    Maros neviem kto kde a koľko mal, ale ja žijem v Pt z ruky do úst. Primátor má takmer dvetisíc euro mesačne v hrubom, to je málo? Pre koho je to málo? Alebo si jeden z tých čo robia na mestskom úrade? Mal by ísť príkladom, byť hodný nasledovania a nie je. Vylievate si tu žiale, ale ver tomu, vyžije v pohode aj zo základného platu, pretože mnohí musia vyžiť z minimálnej mzdy.

    Odpovedať

  • Dátum: 11.12.2014 Vložil: Maros

    Titulok: Re:Re:Re:Re:vydržať

    Ja som na robotu necakal ako som skoncil v sklarni sadol som na kamion a doteraz tocim krajiny EU. Tiez by som sa vratil a bol doma za 500 eciek ale to nie je chyba primatora ale tohoto skurv..... statu. Ale ho si myslim, ze dobre poznam a viem, ze by si nikdy nic naviac nezobral. Na rozdiel od niekoho, ale o nebohych iba v dobrom, tak to tu nejdem rozoberat.

    Odpovedať

  • Dátum: 26.12.2014 Vložil: Maťko

    Titulok: Re:vydržať

    Odporucam pozriet zaznam zo zastupitelstva a presne budete vidiet kto si chcel omastit vracka z mesta. Konkretne Tocikova za verejne osvetlenie za ktore neplati. Rad by som vedel, kto jej robil osvetlenie a ci existuje faktura. Musim sa ked budem mat volno nato ist spytat na mesto. V Poltari sa potom pekne podnika ked naklady znasa mesto a niekto si masti vrecka. To sme pekne dopadli.

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: Jožo Kuvik

    Titulok: A sme v ,,,, tam kde sme nechceli (alebo chceli?) byť

    Ľudia, hádam toto sme nechceli. Nebol som na tomto mestskom zastupiteľstve a tak sa neviem k jeho priebehu vyjadriť, ale rád si pozriem videozáznam, aby som si vytvoril svoj názor. Jedno je však isté, že situácia sa neupokojila, ale ešte vyhrotila, aj keď som Vás, prispievateľov v predchádzajúcom príspevku vyzýval k tolerancii. Neviem kto sa skrýva za jednotlivými prispievateľmi ( anonymnými), ktorých príspevky plné zloby a nenávisti sa objavujú v diskusiách. Kto si osvojuje právo sa takto vyjadrovať o zvolených poslancoch, ale aj o občanoch tohto mesta a pritom sa skrývať pod rôzne skratky v tejto diskusii. Nie je to preto, že sa hanbí, alebo bojí vystúpiť z tieňa a verejne povedať svoj názor, či už na mestskom zastupiteľstve alebo v tejto debate? Uvítal som, že na stránke p. primátora sa už v ďalšej diskusii nepokračuje, Hádam by to malo skončiť aj na stránke p. poslankyne. Nie som proti diskusii a rád si vypočujem každý názor, aj kritický, ale nie plný ohovárania, urážok alebo výmyslov a preto žiadam administrátorov aby nepripustili do diskusie anonymných krikľúňov

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: som zo šarampóva

    Titulok: Re:A sme v ,,,, tam kde sme nechceli (alebo chceli?) byť

    Pán Kuvik súhlasím s Vami. Mnohí by chceli vidieť videozáznam z mestského zastupiteľstva. Ak je čistým všetko čisté, potom nerozumiem prečo so zverejnením záznamu mestsky úrad otáľa. Môžeme sa na vlastné oči presvedčiť ako to bolo. Koho pravda napĺňa a koho fackuje.

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: smejo z divadla

    Titulok: Re:Re:A sme v ,,,, tam kde sme nechceli (alebo chceli?) byť

    Videozáznam? Preberte sa. Ten mestský úrad neplánuje zverejniť. Na zastupiteľstve sa preberali horúce témy - pánovi primátorovi hneď plat aj s odmenou, preplatenie dovolenky (vraj nestačil vyčerpať), vytiahnuť viac peňazí od nás za smeti, tabuľa pre Korša, svietenie v parku v dedine, rozdeľovanie flekov v komisiách, rozpočet pre bojovníkov 2000 €, pre hasičov mladých pýtal Kulich viac, ale to Sitor počuť nechcel. Zastupiteľstvo vraj dopadlo na hanbu sveta.

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: re

    Titulok: Re:Re:Re:A sme v ,,,, tam kde sme nechceli (alebo chceli?) byť

    Škoda že zo zákona plat primátora je témou každého prvého zastupiteľstva aj v iných mestách. Kto veci nie je znalý to pochopí ako chamtivosť.

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: Znalý pochopi

    Titulok: Re:Re:Re:Re:A sme v ,,,, tam kde sme nechceli (alebo chceli?) byť

    :) V plate primátora bola rovno v návrhu na začiatku volebného obdobia zahrnutá aj odmena 20 %. Poslanci ale odhlasovali základný plat. To len pre vysvetlenie chamtivosti z príspevku vyššie.


    Návrh pre MsZ tu :)

    MESTSKÉ ZASTUPITEĽSTVO V POLTÁRI
    I. u r č u j e
    1. v súlade so zákonom NR SR č. 253/1994 Z. z. o právnom postavení a platových pomeroch starostov obcí a primátorov miest v znení neskorších predpisov v rozsahu určenom doterajším mestským zastupiteľstvom mesačný plat primátora mesta p. Pavla Gavalca vo výške 2 315,00 €
    M e s t o P O L T Á R
    Materiál na zasadnutie Mestského zastupitelstva
    v P O L T Á R I

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: Pre pokrivkávajúceho znalého

    Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:A sme v ,,,, tam kde sme nechceli (alebo chceli?) byť

    čítaj pozorne:

    v rozsahu určenom doterajším mestským zastupiteľstvom mesačný plat primátora mesta.....

    kde je napísané základný?

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: pre zavadzajuceho

    Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:Re:A sme v ,,,, tam kde sme nechceli (alebo chceli?) byť

    myslíš zastupiteľstvo z minulého volebného obdobia? Plat primátora predsa určujú súčasní poslanci. Aj určili primátorovi základný plat. Takže zakulisný ťah nevyšiel. Aspoň budú v rozpočte mesta financie pre mladých hasičov.

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: pre pokrivkávajúceho znalého

    Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:A sme v ,,,, tam kde sme nechceli (alebo chceli?) byť

    ešte raz si to prečítaj, tentokrát po slabikách ak tomu nerozumieš. Bože, či sme všetci svoji...

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: ?

    Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:A sme v ,,,, tam kde sme nechceli (alebo chceli?) byť

    To skôr vysvetlíš Ďurkovi kupárovi jadrovú fyziku ako tomuto alebo skôr tejto osobe

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: re

    Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:A sme v ,,,, tam kde sme nechceli (alebo chceli?) byť

    To je presne tak, vytrhnuté z kontextu a napisane ako komu co vyhovuje.

    Odpovedať

  • Dátum: 11.12.2014 Vložil: pre otaznika s červenou kartou

    Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:A sme v ,,,, tam kde sme nechceli (alebo chceli?) byť

    Prišiel čas pobrať sa na vandrovku s buchtami s úradu do sklárni, Pavko môj.

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: re

    Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:A sme v ,,,, tam kde sme nechceli (alebo chceli?) byť

    Pre mladych hasičov - treba sa obratiť na p. Skypalu ten mal vyhlasenia ze sa vzda odmeny a podporí organizácie v ramci mesta. Či slubovat nie je kolom dvíhat?

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: zdenka

    Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:A sme v ,,,, tam kde sme nechceli (alebo chceli?) byť

    no napríklad v Žiline pokračujúcemu primátorovi dokonca noví poslanca zvýšili plat na 3000, tu by sa to stať nemohlo nakoľko tomu nášmu závideli aj navýšenie o posratých 20%

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: zilina

    Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:A sme v ,,,, tam kde sme nechceli (alebo chceli?) byť

    Ked si ju uz spomenula ma 81tisic obyvatelov, ked to prepocitame na poltar nasmu primatorovy by prisluchalo okolo 200 eur.

    Odpovedať

  • Dátum: 08.12.2014 Vložil: Alena

    Titulok: Zastupiteľstvo

    Nedá mi nenapísať o prvom mestskom zastupiteľstve, ktoré som celé absolvovala. Sú to ľudia "na správnom mieste ". Bojovník Kamas, ktorý chcel byť primátorom, nestihol prísť včas ani na poslanecký sľub. Potom sa zmohol možno aj na dve vety. Poslanec Pitliak, dôsledne utajil svoje názory na všetko. Naopak poslanec Albert ani nepočkal, kým pán primátor dopovie svoj návrh na hlasovanie, a už vopred mal rúčku hore. Pán hlavný ekonóm Skypala, zasa nevedel, za aký plat pánovi primátorovi hlasuje a potom sa vyhováral. Pán doktor Baník zasa raz stavil na nesprávneho koňa a je len radový poslanec. Novozvolený poslanec Sitor, už dostal 2000.- euro pre svoju organizáciu. Poplatky za smeti sa zvýšili. Pekný začiatok.

    Odpovedať

  • Dátum: 08.12.2014 Vložil: veci verejné

    Titulok: Re:Zastupiteľstvo

    Pán poslanec Sitor a 2000 €? Čo to má znamenať? Dobre by bolo situáciu vysvetliť. Alebo sa bude prideľovať aj ostatným poslancom? Pekne začínate poslancovať, len čo je pravda. Kto to navrhol?

    Odpovedať

  • Dátum: 09.12.2014 Vložil: re

    Titulok: Re:Re:Zastupiteľstvo

    Spojenie 2000 Eur a p. Sitora no to uz je chore.
    Konecne okrem volejbalu a futbalu je aj iny sport v meste, ktory si zasluzi podporu no pre kratkozrakost niektorych sa bude vytrhavat z kontextu a podpara sa bude spajat nie so sportom ale s osobou.
    Podľa mna 2 000 je dost malo ked sa reprezentuje mesto. Pozri kolko ma volejbal a futbal a potom píš.

    Odpovedať

  • Dátum: 09.12.2014 Vložil: pre re

    Titulok: Re:Re:Re:Zastupiteľstvo

    Dvetisíc je málo? Koľko športov nie je dotovaných vôbec. Zvláštne je že osoba sa stane poslancom a klub okamžite dostane injekciu z rozpočtu.

    Odpovedať

  • Dátum: 09.12.2014 Vložil: re

    Titulok: Re:Re:Re:Re:Zastupiteľstvo

    Tak isto ako aj spevokol v ktorom bola p. Klembasova. To nebolo zvlastne? A ani tak nereprezentovali mesto ako to robí p. Sitor cez organizovanie subojov v meste ako aj fitnes. Budme radi ze niekto dalši podchytil mladych ľudi športom.

    Odpovedať

  • Dátum: 09.12.2014 Vložil: Občan

    Titulok: Re:Re:Re:Re:Zastupiteľstvo

    nemám veľmi vedomosti, kedy bol zostavovaný rozpočet, ale isto mal žiadosť na mesto o príspevok skôr ako sa stal poslancom. či sú taký rýchly na meste a za pár dní vytvorili rozpočet? Nemyslím si. Ale môžeme byť radi, že sa niečo pre mladých podporuje, nie iba krčmi s výhernými automatmi.

    Odpovedať

  • Dátum: 10.12.2014 Vložil: !

    Titulok: Re:Re:Re:Re:Zastupiteľstvo

    Pán Skypala mal plno rečí ako sa vzdá odmeny tak uz aspoň vie kam ju poukázať

    Odpovedať

1 | 2 | 3 | 4 >>

Pridať nový príspevok

© 2014 Všetky práva vyhradené.

Tvorba web stránok zdarmaWebnode